Han - 19 November

Heejsan!

Jag måste bara säga; Ojojoj, vilken jävla film det var igår. Ni som gillar action, ni MÅSTE se denna film.
Jag snackar förstås om Death Race. Alltså jag kan verkligen inte beskriva hur bra den var. De va action genom hela filmen, det fanns inte en enda scen som var "lugn". Denna film måste vara årets film faktiskt.
Det var krasch & bom hela tiden. Det var mycket racing såklart, sen massa skjutande. En fängelsefilm.
Otroliga scener alltså.

Mitt betyg: 9/10.

De sällan jag ger 10/10 faktiskt. Men 9/10, de väldigt få filmer som har fått de betyget av mig.
Jason Statham, vilken skådespelare, en av dom bästa när det gäller actionfilmer.
Ni kanske inte känner igen hans namn, men ni om ni har sett filmen Crank så vet ni vem skådespelaren är.

Det var en jävla grym blandning med Tyrese Gibson och Jason Statham.

Se den på www.biostream.se. Det är svensk text till.

Nej, nu ska jag ner på stan med Jonathan och senare ikväll är det träning som gäller.

Vi hörs!

PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0