Han - 22 November

Heeeej!

Hoppas att allt är bra med er!
Med mig är det toppen, tack för att ni frågar.

Oh Lördag idag, kommer bli skitkul idag.
Daniel har blivit en stor pojke, han ska nämligen fira sin 18-årsdag idag!
Ett STORT GRATTIS till Daniel!

Vi ska på hans fest, så de blir party party ikväll!
Måste duscha, fixa och trixa innan man drar dit också.
Fan, det var svårt att veta vad man ska köpa till honom, har funderat och tänkt som fan, men de blev bara stopp.
Men nu har jag köpt nånting, kan inte avslöja vad jag har köpt, han kanske läser bloggen fan!
Men imorgon får ni veta!



Is this nice to the party?!


Näj, nu ska jag ner o glo på TV!

Imorgon så berättar jag lite om festen.

Hare fint!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0