Han - 7 November

Daamn va skönt, äntligen Fredag. Veckans lätt bästa dag!
Idag så har jag varit i Stockholm på möte, skulle vara där klockan 09.00, fick fan gå upp 06.30. Det var inte kul och inte lätt att gå upp från sängen. Man drog bort täcket och hela kroppen rös pga det var så kallt i rummet, och de var helt mörkt ute. Menmen, de såna smällar man får ta ibland. Imorgon får jag äntligen sova ut iallafall.

Ikväll så ska jag nog träna, sen ska man nog sitta hemma och ta de lugnt. Finns verkligen ingenting att göra i den här lilla hålan. Om man ska ut och festa så ser man alltid samma jävla personer ute, man blir fan less. Ska man ut och festa så får man nog dra till Västerås, Uppsala eller Stockholm, där är det nog lite mer drag än vad det är i Enköping.

Vad ska ni själva göra i helgen?


Nu ska jag ner och käka, men vi hörs, ha de fint!

KÄRLEEK!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0