Han - 9 November

Heej!

Hoppas att allt är bra med er.
Det har varit en ganska chill helg faktiskt, igår var jag hemma hos Andy och kollade på film. Sen imorse stack man ner till idrottshuset och kollade på fotbollsmatcher, det är en inomhusturnering som spelas varje Lördag eller Söndag ända fram till Januari. Idag spelades första omgången, men vi skulle stå över första omgången tyvärr, jag som var fettsugen på att lira. Menmen, får väl vänta till den 30 November då vi ska spela våra första match, och då möter vi
Enköpings IS.




Detta var förra årets match mot just Enköpings IS.
Men då fick vi storstryk också.
Så önska mig/oss lycka till inför den matchen!



Nu hade jag tänkt kolla på film och sen sova, men vi hörs antagligen imorgon.
Sov gott!


KYSSAR!



Kommentarer
Postat av: kajsa

vilken söt blogg ni har! haha :D keep up the good work

2008-11-12 @ 01:25:19
URL: http://kajsataskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0