Han - Film

Oh va skönt!
Ligger i sängen med laptopen framför mig, och godissnören med lakritzsmak i munnen. Snacka om lite halvlyx!
Jag hade tänkt kolla på en film nu som heter "Death Race".

Såhär står det om filmen:
"I ett framtida, laglöst New York, anordnas en populär racing-tävling årligen. Tungt beväpnade pansarfordon, med dömda straffångar som förare, kör runt på stadens gator i vansinnesfart. Vinnare blir den som lyckats döda flest av sina motståndare."





I huvudrollerna har vi:

* Jason Statham
* Tyrese Gibson
* Ian McShane
* Joan Allen


Imorgon hade jag tänkt betygsätta den osv.
Vill ni se filmen kan ni gå in på http://www.biostream.se/ klicka sen på "action".
Där ser ni filmen GRATIS, utan att behöva tanka ner den eller nånting.
Kommentera gärna om vad ni tycker om filmen.

Nej, nu ska jag njuta av mina godissnören och kolla på filmen.
Vi hörs imorgon!
Sov gott!

PUSSAR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0