Han - Förlåt!

Heej!

Vill be om ursäkt för att jag inte har uppdaterad bloggen på ett tag, har inte känt för det riktigt fan.
Vet inte varför, orden kom inte ut bara fan. Har suttit här flera gånger, men de har bara blivit stopp.
Men nu är jag på G igen, och kommer köra som aldrig förr! Hoppas jag iaf...

Iallafall, jag har hunnit blivit 20 ÅR till och med. Grabbarna har varit hos mej, vi har druckit lite och spelat poker.
Jag pallade inte med att gå ut och festa och skit.
Ikväll ska jag iallafall till farsan och bli firad av hans släkt, mysigt mysigt!

Menmen, vi hörs imorgon. Och snart ska jag lägga upp lite grejer som man kan köpa till julklappspresent. Ska ge er lite förslag tänkte jag. Missa INTE det!

Ha en trevlig kväll, så hörs vi!

KÄRLEK!



Kommentarer
Postat av: gabriella

äntligen har du böjat blogga igen, forsätt så =)

2008-11-18 @ 20:22:09
Postat av: angelica

Grattis gabbe :D<3

2008-11-18 @ 20:37:18
URL: http://abreton.blogg.se/
Postat av: Anonym

Er design va nice faktiis :)

2008-11-18 @ 22:51:33
Postat av: Daniella

Äntligen är gabbe på g igen;)

2008-11-19 @ 00:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0