Hon

Hellow

Mitt ´namn är Diana men kallas för "Diddi". Jag bor tyvärr i den tråkiga staden norrköping, har bott här i alla mina år. Jag är 18 år och går sista året i gymnasiet så skööööönt snart tar man studenten, min inriktning är Dans. Det jag gillar att göra på fritiden är att Dansa (street,jazz ), träna, umgås med vänner, shoppa och självklart spela och titta på fotboll. Man kan säga att jag är en liten "pojkflicka" ibland.


The First Time

Jag har aldrig bloggat förut, så det kanske kommer märkas nu i början. När jag kollade på Viktorias blogg ( viktoriaaltun.blogg.se) så såg det intressant ut. Då frågade jag Gabriel om hjälp och nu är jag här och ska börja blogga, det kommer bli intressant.
Jag kommer nämna mycket om träning,dans,lite mode och självklar om mitt liv osv,,,,, So I Hope You will like it .




Dans <3

I love it 





Kommentarer
Postat av: Anonym

GUMMAN, du är så tjejig man kan bli :D KEEP WRITING! hihi PUSSSSSSSSSSSS

2008-11-08 @ 12:05:42
URL: http://viktoriaaltun.blogg.se/
Postat av: gäbi

wooow diana har börjat blogga och fått blogg design av min bror hahah:P

2008-11-08 @ 13:26:56
URL: http://gaabriiieellaa.blogg.se/
Postat av: gabbie

är du och gabriel tsm?

2008-11-08 @ 18:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0